fredag 17. april 2015

Her er skauen min!




 Vi har kort vei til turstiene - og det er mange hunder som trives her.




Matmor synes jeg bør få noen utfordringer hver dag, det gir mestringsglede, og jeg får mye ros, kanskje en godbit også som lønn for strevet, men tro ikke at jeg kommer til å bli bortskjemt! 



Jeg måtte klatre ned en stor stein, det var litt bratt- likvel nølte jeg ikke...




Jeg kom meg over stammen etter noen forsøk!




Det tar på for fire små bein å gå middagstur etter en lang tur i dag tidlig for å se om matmor til broren min var på jobb. Det var ho ikke, dessverre.
Kunne vært greit å se han igjen.




Hva er poenget med svarte bærsjeposer når de henges i trærne eller slenges på bakken? Vi så flere. Mine går rett i søppeldunken hjemme etter endt tur.




Sivert er en kjernekar som bor i gata vår. Han vil gjerne går tur med  meg. Det ble jeg gla´ for. Det er ingen gutter som han i familien.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar