onsdag 27. mai 2015

Jeg går på kurs





Først skulle vi valper bli litt kjent. Du var en tøffing.. 
.



Vanskelig å stå stille under instruksjonene...




Jeg får vel lære lukta til de tobeinte å kjenne!




Jeg kommer meg, blir stadig flinkere til å sitte når Eirik sier at jeg skal det! Det vanker en go´bit da, så jeg gjør det gjerne.




 De to brødrene mine, Happy og Sinus, var der også.




Vi ble sluppet løs på slutten av kurskvelden - og jeg var så full av energi at kurslederen måtte holde meg en stund for å roe meg ned.




Så er det opp til familien å øve oss mer på å sitte, gå pent i båndet og alt det andre.
Ingen øving i dag, for jeg er sjuk, det tok på å være på kurs. Kanskje jeg spiste for mye pølse? Har kasta opp og hatt diare. Var hos dyrlegen som trodde det kanskje var omgangssjuke. Er spent på om noen andre har blitt sjuke etter kurset.
Fikk anbefalt å spise loff. Da matmor skulle i butikken å kjøpe loff mens jeg lå i bilen etter å ha vært hos dyrlegen, fikk ho parkeringsbot. I all hast sprang ho inn i ICA for å handle - og glemte å løse gratisbillett. Den loffen ble dyr...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar