fredag 1. mai 2015

På første treff





Mitt første gårdshundtfreff fant sted på Bjørnstad camping i Rakkestad
Gjensyn med Happy, broren min. Vi har ikke sett hverandre på to uker...




Inspeksjon... har alle vaska seg?




Ble kjent med en hel del andre hunder fra hele Østfold. "Freidig" var ikke lenger så freidig og kalles nå Sinus!




Vi delte på vannet.




Litt slossing måtte til, ikke noe skikkelig treff uten valpekamper. De voksne bare undra seg over hva vi små drev med for raptuser. Jeg lå under nesten hele tida...



Ble veeelledig sliten etterpå.




Skal vi alt hjem? Vel, vi brødre treffes på valpekurs, i alle fall tre av oss! Den siste tok flyet til Bodø i dag.
Jeg sov til klokka 22.00 og fortsatte etter en halv times kos, så sliten var jeg etter dette treffet, og jeg har ikke hatt behov for å bite dem hjemme hardt gjennom huden. Sånn vil vi ha det!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar